Bendovi za svadbe i vencanja na korporativnim zabavama

Potrebno je puno planiranja da se korporativni događaj desi u pravu. Morate da koordinišete između svojih ugostitelja, fotografa i prostora događaja kako biste bili sigurni da će svi moći da postave vreme za događaj. Takođe možete upravljati osobljem unutar vaše kompanije koja vam pomaže da planirate događaj. Zaposleni i gosti će neminovno imati pitanja o odjeći i parkingu. I negde u toj mešavini, potrebno je da izaberete zabavu koja apeluje na veliki broj ljudi sa različitim sredinama i interesima, a to je i dalje pogodno za rad. Tamo dolazi uživo bend. To je siguran način da vaš događaj bude nezaboravan i štedi vam rad sastavljanja liste za reprodukciju. Još uvek nije uveren? Evo još četiri razloga za održavanje muzike uživo na vašem korporativnom događaju.

1. Živi bendovi za svadbe i veselja daju vašu varijantu događaja Da li ste ikada bili na zabavi gde jednostavno ne osećate muziku? Ništa ne stvara lošije iskustvo za goste nego muziku koja ih jednostavno ne može podići na noge. Potražite živu bend čiju listu pesama spadaju različite žanrovi i stilovi, od klasične rock do Top 40 hitova do starijih do R & B. Na ovaj način će biti nešto za svakoga, od dvadesetogodišnjeg pripravnika do nekog metuzalema u u računovodstvu.

2. Žive bendovi za svadbe i veselja imaju fleksibilnost Jedna prednost za angažovanje uživo bend je fleksibilnost koja dolazi sa vašim muzičarima upravo tamo u sobi sa svojim gostima. Ako klasična duša ne odgovara vašim gostima, oni mogu pročitati prostoriju i lako se promeniti u nešto modernije i upornije. Oni mogu pomoći održavanju raspoloženja na pravom nivou na osnovu muzike koju igraju. I mnogo je bolje od angažovanja DJ-a samo da saznaš da njegov zvučni signal jednostavno ne uživa sa tvojom publikom. Više o ovome možete pročitati na našem prethodnom blogu: Band vs. DJ: Zašto bi trebalo da iznajmite živu muziku za svoj događaj. žive muzike na korporativnim događajima

3. Većina bendova za svadbe donosi sopstvenu opremu Osim ako sve vreme stalno organizujete ovakve velike događaje, šanse su da vaša kompanija nema ampera i zvučnika koji jednostavno leže. Ovo vam ostavlja tri opcije: Pozajmite ih iz poslovne veze i podignite ih napred i nazad na vašu eventu. Iznajmite ih od prodavca ili vašeg događaja i poljubite svoj zabavni program. Opozivite lokalnog benda koji obezbeđuje svoje Sourcing oprema ne bi trebalo da bude na vašem događaju koji planira spisak zadataka. Umesto toga, potražite jedan od mnogih lokalnih bendova koji pružaju svoje sopstvene mikrofone, ampera, zvučne table i još mnogo toga. Na ovaj način sigurno će dobiti opremu koja im je potrebna, a izbjegavate plaćanje ekstra za nešto što ćete koristiti samo jednom godišnje.

4. Veliki živi bendovi za svadbe pružaju dodatne usluge. Pored pružanja sopstvene opreme, mnogi bendovi nude i druge usluge bez dodatnih troškova. Vodeći pjevač ili frontman lako mogu MC događaj, jer već poseduje mikrofon. Ako bend obezbedi sopstvenu zvučnu opremu, verovatno će moći da rade i PA. I ako imaš sreće, naći ćete bend koji osigurava i osvjetljenje događaja (mi to ponudi svaki put kada smo rezervisani). Zabrinut je za logistiku živog benda na zabavi vaše kompanije?

Evo 4 praktične stvari koje treba uzeti u obzir prilikom zapošljavanja benda za svadbe za vaš poslovni događaj. Uverite se da zabava u društvenom događaju pogodi pravu belešku. Većina kompanija ima samo budžet da održava događaj jednom ili dvaput godišnje, što znači da je važno da svaki detalj bude ispravan. Napravite raspoloženje angažovanjem benda za događaj koji će zadržati goste i biti sretni, bez obzira koliko dugo govori vaš gazda. Želite li saznati više o zapošljavanju uživo benda za svoj korporativni događaj? Pogledajte ViVo bendovi za svadbe i ostala veselja.

Оставите одговор